Social Media w zarządzaniu firmą i zasobami ludzkimi
- Liczba godzin szkoleniowych: 34 godz.
- Certyfikat ukończenia szkolenia: TAK
- Liczba godzin szkoleniowych: 34 godz.
- Certyfikat ukończenia szkolenia: TAK
Program szkolenia
- Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych w Internecie
- Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, jak można wzbogacić działania promocyjne poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań i technologii
- Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w codziennej pracy
- Konkretne narzędzia do praktycznego wykorzystania
- Szkolenie to obszerne wprowadzenie do marketingu w social media
- Najpopularniejsze social media oraz ich wykorzystanie w marketingu i promocji firmy w Internecie
- Wykorzystanie w social media marketingu szeptanego, wirusowego i rekomendacji oraz przedstawienie procesu tworzenia kampanii wirusowej w social media
- Przedstawienie najważniejszych narzędzi, aplikacji, reklamy i usług analitycznych wspierających zarządzanie aktywnością na Facebooku
- Przykłady niestandardowego wykorzystania social media (Facebook, Twitter, YouTube)
Dla kogo? / Cel
- Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm jak i pracowników wszystkich sektorów działalności.
- Kurs dedykowany jest w zależności od potrzeb na poziomie podstawowym bądź zaawansowanym.
- Osoba prowadząca posiada długoletnie doświadczenie w przygotowywaniu kampanii medialnych w social mediach na wielu sektorach działalności.
- Każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia
Trener
Barbara Goclik